perjantai 25. toukokuuta 2012

Miksi sen seinän täytyy olla olemassa

Oliskohan aika päivittää?
Salilla oon käynyt enemmän kun lukenut lakia ja EU:ta. On ihan mukavaa huomata kun punttien nosto alkaa tuottaa tulosta, lihakset kehittyy ja sen myös näkee eikä huomaa ainoastaan painojen lisäämisenä. Paljon on kuitenkin vielä matkaa, onneksi ei ole kiire minnekään vaan haen kouluun sittenkun tuntuu siltä että oon valmis. Eihän sitä koskaan tiedä vaikkeivät huolisi mua edes kuntotesteihin asti, katsovat vaikka ettei tommosesta skolioosiselästä poliisia tule.Tosin se ei onneksi näy päällepäin.

Hankalin kuntotestin osa-alue tulee mulle olemaan varmasti seinän ylitys. Oon käynyt harjottelemassa tuossa läheisen koulun kentällä n. 180cm korkeella lautaseinällä enkä ole kertaakaan päässyt yli, se ei vaan onnistu. Muutaman kerran on ollut aika hilkulla mutta voimat ei oo sitten kuitenkaan riittäneet (ja sitäpaitsi tuon seinän kanssa saan aika paljon jaloilla apuja joka ei oo hyvä juttu). Yhtenä lauantai-iltana nähtiin kaverin kanssa maijja ajelemassa tämän kentän vierestä kun olin treenailemassa, nauroin että ois pitäny pysäyttää ja kysyä vinkkiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti